naglowek

 

 REGULAMIN AULI FORUM

REGULAMIN
Auli Forum Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach.

§ 1.

1. Postanowienia niniejszego regulaminu obejmują wszystkich pracowników i uczniów
Zespołu Szkół oraz korzystających z Auli Forum.
2. Warunkiem organizacji Imprezy na terenie Auli Forum jest otrzymanie zgody Dyrektora placówki.
3. Organizowanie imprez przez użytkowników zewnętrznych odbywa się na zasadach określonych w zarządzeniu Dyrektora dotyczącym odpłatności za wynajem pomieszczeń.
4. Prawo do nieodpłatnego korzystania z Auli Forum mają właściciele obiektu i organ prowadzący.

§ 2.

1. Aula Forum jest obiektem Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach przeznaczonym do organizowania uroczystości szkolnych i innych imprez masowych.
2. Sprawami związanymi z wynajmem Auli Forum zajmuje się osoba wyznaczona przez Dyrekcję szkoły: obecnie: mgr Sławomir Laskowski
3. Aula Forum przekazywana jest korzystającym przed Imprezą i odbierana od Najmującego po Imprezie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadkach, w których istnieje możliwość przekazania Najmującemu kluczy do wynajętych pomieszczeń, klucze przekazywane są za pokwitowaniem. Klucze powinny być zwrócone natychmiast po zakończeniu Imprezy i każdorazowo po opuszczeniu Auli Forum. W wypadku nie zwrócenia klucza korzystający zostanie obciążony kosztami wymiany zamka.
4. Magazynowanie jakichkolwiek przedmiotów szczególnie na korytarzach, na drogach ewakuacyjnych oraz na terenie wokół Auli Forum, jest zabronione.
5. Korzystający zobowiązuje się do demontażu i odebrania wszystkich elementów scenografii, urządzeń technicznych oraz materiałów reklamowych niezwłocznie po zakończeniu Imprezy lub zakończeniu czasu najmu Sali.
6. Korzystający ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników, oraz jest materialnie odpowiedzialny za sprzęt i wyposażenie Auli Forum oraz wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania.
7. Zespół Szkół nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez korzystającego, jego podwykonawców i uczestników Imprezy, w tym za ich utratę, ubytek uszkodzenie lub zniszczenie.

§ 3.

Bezpieczeństwo Imprezy
1. Korzystający ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie objętym Imprezą, a także ochrony mienia Zespół Szkół znajdującego się na terenie Imprezy, w wypadku , gdy Impreza ma charakter Imprezy masowej, zgodnie z warunkami uzyskanego zezwolenia na organizację tej Imprezy.
2. Zespół Szkół zastrzega sobie prawo wglądu do planu zabezpieczenia Imprezy.
3. Każdy element scenografii, zabudowy lub wystroju winien posiadać cechę trudno zapalności. W przypadku, gdy scenariusz przewiduje użycie dymów scenicznych lub otwartego ognia; obowiązuje wymóg określenia przez organizatora zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego.
4. W Auli Forum obowiązuje zakaz używania efektów pirotechnicznych.
5. W przypadku Imprezy masowej korzystający zobowiązany jest do podania do wiadomości Zespołu Szkół danych osoby odpowiedzialnej za ochronę oraz nazwy przedsiębiorcy świadczącego usługi z zakresu ochrony osób i mienia podczas danej Imprezy;
6. Palenie tytoniu w Auli Forum jest niedopuszczalne.
7. W przypadku uzyskania informacji o zagrożeniu aktem terroru lub możliwości wystąpienia innego zagrożenia w czasie Imprezy, korzystający ma obowiązek natychmiast poinformować Portiera oraz odpowiednie służby o wszystkich znanych mu okolicznościach, celem ustalenia sposobu działania i uniknięcia paniki wśród widzów i uczestników Imprezy.
8. W przypadku zarządzenia ewakuacji korzystający i zatrudniane przez niego służby ochrony i służby porządkowe mają obowiązek podporządkowania się decyzjom kierownika akcji ewakuacyjnej, którego funkcję – do czasu przejęcia kierowania ewakuacją przez funkcjonariusza Państwowej Straży Pożarnej lub Policji pełnią upoważnieni przez korzystającego.
9. Zakazuje się zabudowywania i zastawiania dróg i wyjść ewakuacyjnych, dostępu do stałych instalacji urządzeń przeciwpożarowych i sprzętu gaśniczego oraz tablic elektrycznych.


§ 4.

Prawa i obowiązki korzystających
1. Korzystający ma prawo do:
a) Korzystania z wynajętej powierzchni zgodnie z postanowieniami regulaminu i umową, jeżeli taka została podpisana.
b) Zatrudnienia własnej ochrony oraz służby porządkowej podczas Imprezy oraz na czas montażu i demontażu;
c) Zatrudnienia własnego cateringu podczas Imprezy oraz serwisu sprzątającego.
2. Korzystający jest obowiązany do:
a) przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych, BHP i administracyjnych oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o bezpieczeństwie Imprez masowych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2001 roku, Nr 120, poz. 1298 z późń. Zm), w szczególności do uzyskania zezwolenia na organizację Imprezy masowej włącznie, o ile impreza lub jej część podlega ustawie o bezpieczeństwie Imprez masowych pod rygorem pełnej odpowiedzialności za niewykonanie zawartych w nich obowiązków.
b) umożliwienia upoważnionym pracownikom Zespołu Szkół wstępu do Auli Forum dla zapewnienia niezbędnego nadzoru nad działalnością urządzeń w wypadkach nagłych w których istnieje zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników.
c) bezwzględnego stosowania się do zaleceń technicznych Zespołu Szkół w zakresie możliwości projektowanej zabudowy, scenografii, planowanych podłączeń i korzystanie z urządzeń technicznych Auli Forum.

 

 naglowek

 

 OFERTA WYNAJMU AULI FORUM

Szanowni Państwo

Pragniemy zainteresować Państwa naszą ofertą wynajmu Auli Forum z przeznaczeniem na :
- Spektakle,
- Koncerty,
- Gale,
- Sympozja,
- Wykłady,
oraz inne Uroczystości.

Nasze zaplecze to :

- 300 miejsc siedzących,
- 2 garderoby dla:
                  artystów/aktorów/prelegentów/gości,
- pomieszczenie socjalne( kuchenne),
- pomieszczenie techniczne ( garderobiano - scenograficzne),
- toalety dla artystów,
- toalety dla publiczności,
- szatnie na 300 osób,
- nagłośnienie,
- oświetlenie typu: głowy, pary, LED bary, reflektory,
- Multimedia (projektor ,ekran).

Szanowni Państwo, za każdym razem staramy się spełniać oczekiwania celem jak najlepszej realizacji danego wydarzenia.

Wszelkich dodatkowych informacji w tym zakresie udzieli Państwu nasz przedstawiciel pod numerem telefonu:

76/746 -51-24 lub Kancelaria szkoły 76/746 - 51 - 01

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 – 15.30

 

Aula Forum - wizualizacja

wizualizacja

wizualizacja

wizualizacja

wizualizacja

wizualizacja

Do pobrania dokument ze zdjęciami wyższej jakości w formacie[.pdf]

 

Rozmieszczenie krzeseł

ustawienie-krzesel

Do pobrania dokument ze zdjęciem wyższej jakości w formacie[.pdf]

 

Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

Strona główna Aktualności Informacje o projekcie Ogłoszenia i przetargi
 

 

 

"Staże zagraniczne..." - konferencja podsumowująca

Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach zaprasza na konferencję podsumowującą realizację projektu pn. "Staże zagraniczne przepustką do sukcesu na rynku pracy wg standardów rynku europejskiego".

Więcej...

***

Polkowicki monitoring w Portsmouth

W dniach 12.07-15.07.2014 r. koordynator projektu „Staże zagraniczne przepustką do sukcesu na rynku pracy wg standardów rynku europejskiego”, pani Anna Litwiniec, odbyła w Portsmouth wizytę monitorująca przebieg staży uczniów naszej szkoły.

Więcej...

***

Uczniowie naszej szkoły wyjechali na staż do Wielkiej Brytanii!

14 czerwca 2014 r. 18 uczniów Technikum (w zawodach: technik ekonomista, technik informatyk i technik hotelarstwa) wyjechało - pod opieką pani Iwony Parzuchowskiej i pani Iwony Marciniak - do Portsmouth.

Uczniów pożegnali rodzice, bliscy, sympatie, a także Wicedyrektor - pani Małgorzata Majewska-Greń i koordynator projektu - pani Anna Litwiniec.

O tym, jak podobają im się staże i Portsmouth będziemy się dowiadywać z wiadomości, jakie przyślą nam w najbliższych dniach.

Staż naszych uczniów został zorganizowany w ramach projektu systemowego "Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

***

"Staże zagraniczne.." - spotkanie informacyjne

8 maja 2014 r. (czwartek) o godz. 17.15 w sali 020 odbędzie się spotkanie informacyjne dla uczestników projektu "Staże zagraniczne przepustką do sukcesu na rynku pracy wg standardów rynku europejskiego".

Obecność obowiązkowa!

***

"Staże zagraniczne.." - spotkanie informacyjne

22 stycznia 2014 r. (środa) o godz. 17.00 w sali 06 odbędzie się spotkanie informacyjne dla uczestników projektu "Staże zagraniczne przepustką do sukcesu na rynku pracy wg standardów rynku europejskiego" i ich rodziców. Obecność obowiązkowa!

***

Zapraszamy do zapoznania się z listą uczestników projektu [plik .pdf].

***

Uwaga!
4 grudnia 2013 roku (środa) odbędzie się "Test sprawdzający kompetencje językowe" oraz "Konkurs wiedzy o kulturze kraju", w którym odbędzie się staż. Uczniowie, którzy złożyli Formularz aplikacyjny, proszeni są o przybycie w tym dniu na godz. 16.30 do sali 06.
Zapraszamy!

***

W przypadku braku dowodu osobistego/paszportu informacje o dokumentach w Formularzu Aplikacyjnym należy uzupełnić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.01.2014 r. Niedotrzymanie terminu skutkuje skreśleniem z listy uczestników.

***

Pliki do pobrania:      Formularz aplikacyjny       Regulamin rekrutacji

  Strona główna Zadania psychologa szkolnego 
Ważne adresy Pliki dla rodziców Zdrowie psychiczne

 

 

„Życie naltie toczy się tak, jak powinno, ale jest takie jak jest. Sposób w jaki sobie z tym radzisz, stanowi całą różnicę.”

~Virginia Satir

 ZADANIA PSYCHOLOGA SZKOLNEGO 

 

Zadania psychologa szkolnego wg prawa:

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 sierpnia 2018 r.
w sprawie wykazu zajęć prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz przez nauczycieli poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz nauczycieli: pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych psycholog szkolny w ramach tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin, realizuje zajęcia w ramach zadań związanych z:

  • prowadzeniem badań i działań diagnostycznych dzieci i młodzieży, w tym badań przesiewowych, diagnozowaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci i młodzieży w celu określenia ich mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu, w tym barier i ograniczeń utrudniających im funkcjonowanie i uczestnictwo w życiu szkoły;
  • udzielaniem uczniom, wychowankom, rodzicom i nauczycielom pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
  • prowadzeniem działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci
    i młodzieży, w tym działań mających na celu przeciwdziałanie pojawianiu się zachowań ryzykownych związanych z używaniem przez uczniów środków odurzających, substancji psychotropowych, środków zastępczych i nowych substancji psychoaktywnych.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r.
w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi przez psychologa w szkole polega na rozpoznawaniu
i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia oraz rozpoznawaniu indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia i czynników środowiskowych wpływających na jego funkcjonowanie w szkole, w celu wspierania potencjału rozwojowego ucznia i stwarzania warunków do jego aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu szkoły oraz w środowisku społecznym. Korzystanie z pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce jest dobrowolne
i nieodpłatne.

Potrzeba objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole wynika m.in. z: niepełnosprawności, niedostosowania społecznego lub zagrożenia niedostosowaniem społecznym, zaburzeń zachowania lub emocji, sytuacji kryzysowych lub traumatycznych itp.