Fundacja Hotele Polskie Dzieciom zaprasza do udziału w II edycji konkursu »Pokażcie nam swoją małą "Alma Mater"«.

Celem konkursu jest zainteresowanie uczniów historią swojej szkoły oraz zaprezentowanie jej szerokiej publiczności w Internecie.

Jego adresaci to uczniowie klas 4 i 5 szkół podstawowych, klas 1 i 2 gimnazjów oraz klas 1 i 2 szkół ponadgimnazjalnych.

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu w formie papierowej albumu zawierającego następujące elementy:
1) Zdjęcia lub rysunki szkoły.
2) Opis patrona wraz z fotografiami.
3) Dyrektorów oraz nauczycieli, żyjących i tych już nieżyjących (można odwiedzić groby i pokazać na fotografii dbałość o miejsca spoczynku dyrektorów i nauczycieli).
4) Uczniów i najwybitniejszych absolwentów (foto, wywiad, opis, rysunek).
5) Wybitne osiągnięcia szkoły (sportowe, przedmiotowe, środowiskowe).

Album może zawierać również inne informacje, które będą oceniane dodatkowo i mają wpływ na jego ocenę.

Termin przysyłania prac konkursowych upływa 10 listopada 2016 r.

Wyniki będą ogłoszone 14 listopada 2016 r. na stronie internetowej Fundacji (www.fundacjahpd.pl) oraz na stronie fundacji na Facebooku.

Nagrody w konkursie: 6-dniowy wyjazd (5 noclegów) do Zakopanego w roku szkolnym 2016/2017 w wyznaczonym przez Fundację terminie (marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2017) z dofinansowaniem dla całej klasy.

W załączeniu:
szczegółowy regulamin [plik pdf]
formularz zgłoszeniowy [plik pdf]

Zapraszamy!